Längtan efter mörker och natt

Gårdagskvällen och natten till idag var bland det härligaste på länge. Jag fick tid till att göra det jag ville. Satt med ljus tända och komponerade något jag verkligen är nöjd med, något verkligt ärligt.
 
Nu är kvällen här och jag vet att jag tyvärr inte kan sitta uppe lika länge inatt, jag är alldeles för sömnkrävande, fem timmar sömn kommer inte räcka om jag ska upp och jobba imorgon, och förresten har jag en väldigt lång dag imorgon. 09.30-21.30 , om än en liten rast mitt på dagen.

Fantastiskt nog har jag fortfarande kvar en hel del av glöden från igår. Kanske är det förändring på väg?

Nu ska jag diska lite. Sedan tända ljus och bara njuta av att mörkret är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0