Sent

Klockan är mycket nu, jag måste sova snart...

Men än finns det saker att göra. Hillsong "You deserve" är min örondrog just nu.

Jag längtar efter min älskling, väldigt mycket!

Jag har ont, snart får jag träffa Marek, känner mig ganska skräckslagen!

You show me life, You opened my eyes
So I give You my praise, yes I give You my all

Jag längtar efter dem konservativa, jag ropar, vart är ni?
Jag längtar efter tystnad, stillhet utan krav.
Jag längtar efter innerlig tillbedjan med dem som längtar, vart är ni?
Är jag ensam?
Jag längtar efter moral, mycket hos andra, ännu mer hos mig själv.
Jag längtar efter lagens kraft, men när ska jag förstå, att Du älskar mig ändå?
Jag längtar efter fullkomlighet mitt i min ofullkomnlighet.
Jag längtar efter det som är äkta...
Jag tror att jag längtar efter Dig...

Now in the darkness Gods light shines...

Kommentarer
Postat av: johanna ,

& jag längtar efter min älskling <'3

2009-01-26 @ 15:10:45
URL: http://luckystrikee.blogg.se/
Postat av: `/jM

Tack så jättemycket för hjälpen, det behövdes verkligen!

Fick förresten mvg på spelandet och uppsatsen (:

2009-01-28 @ 19:57:18
URL: http://gallina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0