Spöken

Jag försöker intala mig själv att hålla tand för tunga...

Idag har varit en bra dag. Sovit lite för länge, men det var faktiskt skönt och ganska behövligt. Sedan haft det mysigt i några timmar för att slutligen bege sig till centralen för att ta tåget till Strängnäs för att ha lektion för Ulrika Tenstam. Det var några år sedan sist och det kändes jättekul att få ha det igen. En vecka till nästa gång, måste se till att öva nu. Ave Maria here I come!

Den 19 februari smäller det igen, ser verkligen framemot det... Surprise

Imorgon är det torsdag, konfirmander på eftermiddagen, härligt!



Jag bara ÄLSKAR tröjan jag fick av mamsi i julklapp!!!

Feelings not to share with anyone, thoughts only for you...

Avslutade kvällen med tacos och härligt sällskap...

Nu är det dags att sova...

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Den 19 februari it is!

2009-01-15 @ 07:20:11
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0