Lycka

Lycka för mig idag var att gå på musikcafé igen kl. 11.00 imorse och njuta av all vacker musik, sång och dans... Igen.

Jag blir verkligen inspirerad av att lyssna till andra musicera. Det är som när jag var mindre och ibland kollade på fotbollsmatcher på tv. Jag blev så inspirerad att jag tog en boll och gick ut och spelade fotboll själv och lät bli att fortsätta kolla på matchen.

Just nu längtar jag tills måndag då jag får sätta mig ner vid Tomaskyrkans piano igen. Nästa vecka kommer verkligen vara fullspäckad, jag kommer att ha hur mycket som helst att göra och det känns väldigt skönt.

Nu ska jag slänga i mig lite mer Ben & Jerrys och sedan, förhoppningsvis, städa lägenheten innan J kommer:)

/Kim Baung 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0